Susu Kambing Habib! Review Harga & Manfaat Susu Bubuk Organik.

Apa kelebihan memakai susu kambing jenama Habib Susu Kambing Habib! Review harga & Manfaat susu bubuk organik.

Habib susu Kambing, anggun sangat ke produk ni?

Kalau nak di bandingkan dengan zaman 90 an doloe, susah nak sanggup susu kambing tepung ni.

Kalau ada pun mesti mahal harganya.

Sekarang ni untung sangat, banyak jenama susu kambing ada di jual. Macam macam jenama.

Salah satu darinya ialah Habib.

Apa kelebihan memakai susu kambing jenama Habib?

Apa yang Ibu perhatikan, susu kambing yang dipakai sama je. Apa yang berbeza pada materi tambahan.

Kerana kebanyakan susu tepung kambing di Malaysia ni di import kalau bukan dari Holland, mesti dari New Zealand.

Bagi jenama Habis, manfaat yang kita sanggup dengan menggunakannya ialah menyerupai di bawah ni.
Pelbagai pilihan perisa 
  1. Tidak memiliki busuk hamis susu kambing yang cliche. Kaprikornus boleh minum tanpa tutup hidung.
  2. Rasa susu kambing yang sedap.
  3. Susu kambing ini memiliki banyak khasiat
  4. cepatdangampang disediakan dan tahan lebih usang bila dibandingkan dengan susu segar.
  5. Nak jimat boleh beli banyak & jadi biro terus. Sangat sesuai kalau anak anak tengah membesar kini ni. Macam keluarga Ibu sendiri, di rumah setiap bulan tak kurang 10 kotak susu dah ada dalam simpanan. (Tapi jenama lainlah.)
  6. Untuk agen, boleh sanggup harga biro dengan belian 5 kotak.
  7. Setiap 20 kotak susu kambing jenama ni yang kita minum, kita boleh tuntut 1 kotak susu percuma. Simpan dan kumpul kupon saja.


Pilihan perisa susu kambing dari Habib!

Kalau hari hari asyik nak minum perisa yang sama saja mesti rasa jemu kan? Sebab tu sedap juga kita tukar sesekali dengan perisa lain.

Di bawah ni Ibu Daftarkan pilihan yang yang ada.
  1. Asli Gold 450g
  2. Asli 850g
  3. Coklat 500g
  4. Asli Junior 900g (untuk kanak kanak)
  5. Asli Super 900g
  6. Asli Premier 850g
  7. Coklat 900g
  8. Vanilla 900g
  9. Strawberry 900g
  10. Nutty Cafe 25 sachets

Jadi, kalau kita nak cuba minum susu jenama ni bolehlah pilih mana mana yang suka.

Selain tu, ada banyak lagi jenama susu formula kambing di jual. Di bawah ni Ibu kongsikan artikel untuk menolong kita buat pilihan. Kaedah minum pun dikongsi bersama.
Bacaan menarik dan unik: Teknik minum Susu Kambing yang betul, Memang anggun untuk kesihatan. Coba baca.

Posting Komentar

0 Komentar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.