Friso Gold Di Sunway Pyramid Malaysia.

Beberapa hari lepas, pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah yang populer di Selangor.

Mari kita lihat bersama apa aktiviti yang di adakan di sana untuk para pengunjung.

 pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah ya Friso Gold di Sunway Pyramid Malaysia.

Pameran susu Friso Gold di Sunway Pyramid!

Kita sebagai mak ayah, mesti nak diberikan yang terbaik untuk anak anak kan?

INI peluang untuk mengenal sendiri pengeluar susu friso gold, budaya orang Holland, dan teknologi pengeluaran susu lembu di sana.
Bacaan menarik dan unik: Susu Friso Gold, susu formula untuk anak kita.

Sambil tu, kita boleh bpertamaah anak anak kita yang masih kecil untuk terlibat dalam pelbagai aktiviti menarik dan unik.

 pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah ya Friso Gold di Sunway Pyramid Malaysia.
Kredit: Semua gambar ini ibu ambil dari laman FB Friso gold Malaysia.

 pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah ya Friso Gold di Sunway Pyramid Malaysia.

Aktiviti menarik dan unik di ekspo Frisogold Malaysia.

Tak percaya? Lihat gambar di bawah, memang menyeronokkan! 

1. Mini Riding Cow Ride

Anak anak mesti teringin nak naik lembu kan? Pengunjung ekspo ini berpeluang menaiki sendiri lembu lembu dari Holland.

Hehe.

 pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah ya Friso Gold di Sunway Pyramid Malaysia.

Lembu beliau atas ke? Bukan.

 pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah ya Friso Gold di Sunway Pyramid Malaysia.

Yang atas ni ke? Pun bukan.

 pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah ya Friso Gold di Sunway Pyramid Malaysia.

INI beliau lembu tunggangan tu. Hehe. Anak anak saja boleh naik tau. Mak ayah tak boleh.

Anak anak mesti teruja kan.

 pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah ya Friso Gold di Sunway Pyramid Malaysia.

Ada staf khas bertugas melayan kerenah anak anak yang mahu menunggang lembu comel ini.

2. Lukisan Moo Kreatif

Selain menunggang robot lembut, aktiviti mewarna lukisan lembu juga di sediakan untuk mengasah talenta anak anak dalam melukis.

Semua alat tulis di sediakan penganjur.

 pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah ya Friso Gold di Sunway Pyramid Malaysia.

 pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah ya Friso Gold di Sunway Pyramid Malaysia.

 pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah ya Friso Gold di Sunway Pyramid Malaysia.

Melukis dan mewarna ni anggun tau untuk anak anak kita. Ia memmenolong melatih anak kita keahlian motor yang di perlukan untuk berguru dan menulis.

Selain itu, kita juga melatih otak kanan anak untuk mengakibatkan mereka lebih kreatif. Ini ibu sedari selepas membaca buku di bawah. Bagus untuk menolong anak kita lebih pertama.
Pelaburan terbaik adalah ilmu. Baca sekali boleh guna hingga jikalau bila!


3. Booth Photo Farm Friso Gold

Dah penat malayan kerenah anak anak, sebelum balik boleh bergambar dengan petani dari Belanda untuk di buat kenangan di lalu hari.


 pengeluar susu formula untuk anak anak sudah mengadakan ekspo di sentra membeli belah ya Friso Gold di Sunway Pyramid Malaysia.


Alamak, ruginya tak pergi masa cuti panjang tempohari kan! Jangan risau. Pameran ini akan di adakan di beberapa lokasi lain di seluruh Malaysia.

Mereka akan berada di beberapa lokasi di seluruh negara seperti:

Sunway Pyramid

LG2, Orange Concourse
23-26 Ogos 2018


AEON Tebrau City
Mahkamah Pusat
20-23 September 2018


1 Utama
GF, Mahkamah Pusat
3-7 Oktober 2018

Banyak lagi pilihan susu formula untuk anak kita di pamasukan Malaysia. Tapi mana satu yang sesuai untuk anak kita?
Bacaan menarik dan unik: Susu formula terbaik? Ini rahsia menentukan jenama paling anggun untuk anak kita.

Ok lah, Ibu mohon undur diri doloe. Semoga anda tiruana sanggup manfaat dari perkongsian ini.

Jumpa lagi di lain masa.

Posting Komentar

0 Komentar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.